قرآن کریم
ابن عاشور، محمدطاهر (۱۴۲۰). تفسیر التحریر و التنویر، بیروت: مؤسسة التاریخ العربی.
حجازى، محمدمحمود (۱۴۱۳). التفسیر الواضح، بیروت: دارالجیل.
حکم آبادی، حجت الله و همکاران (۱۳۹۸). «کشف استدلالی ساختار و غرض سوره ی مبارکه احزاب»، کتاب قیم، ش 21، ص 38-7.
زحیلى، وهبه (۱۴۱۱). التفسیر المنیر فی العقیدة و الشریعة و المنهج، دمشق: دار الفکر.
صبوحی طسوجی، علی (۱۳۸۸). روش تدبر در سوره های قرآن کریم، تهران: شورای عالی انقلاب فرهنگی.
طباطبایى، محمدحسین (۱۳۹۰). المیزان فی تفسیر القرآن، بیروت: مؤسسۀ الاعلمی.
طبرسى، فضل بن حسن (۱۳۷۲). مجمع البیان فی تفسیر القرآن، تصحیح فضل الله یزدى طباطبایى – هاشم رسولی، تهران: ناصرخسرو.
طنطاوى، محمدسید (۱۹۹۷). التفسیر الوسیط للقرآن الکریم، قاهره: نهضة مصر.
طوسى، محمد بن حسن (بیتا). التبیان فی تفسیر القرآن، بیروت: دار إحیاء التراث العربی.
فخررازى، محمد (۱۴۲۰). التفسیر الکبیر (مفاتیح الغیب)، بیروت: دار إحیاء التراث العربی.
قرشى، على اکبر (1375). تفسیر احسن الحدیث، تهران: بنیاد بعثت.
قرطبى، محمد بن احمد (۱۳۶۴). الجامع لأحکام القرآن، تهران: ناصرخسرو.
قطب، سید (۱۴۲۵). فى ظلال القرآن، بیروت: دارالشروق.
قمى، على بن ابراهیم (۱۳۶۳). تفسیر القمی، قم: دارالکتاب.
لایقی، فاطمه و عباس همامی (۱۳۹۹). «ساختار معنایی سوره ی «احزاب» و جایگاه آیه ی تطهیر در آن»، پژوهش نامه ی قرآن و حدیث، ش 26، ص 280-255.
مدرسى، محمدتقى (۱۴۱۹). من هدى القرآن، تهران: دار محبی الحسین.
مراغى، احمدمصطفى (بیتا). تفسیر المراغى، بیروت: دارالفکر.
مکارم شیرازى، ناصر (۱۳۷۱). تفسیر نمونه، تهران: دار الکتب الإسلامیة.